Reklamacije

GoSafe tim je svestan vaših prava kao kupaca i posvećeni smo unapređenju vašeg poverenja prilikom kupovine putem interneta. Zbog toga smo pojednostavili postupak reklamacije kako bismo vam olakšali rešavanje eventualnih problema.

Bitna napomena:
Svako oštećenje tokom transporta, nedostatak delova ili eventualna neispravnost proizvoda, kao kupac, dužni ste prijaviti u roku od 24h od prijema robe. Primljenu robu obavezni ste proveriti odmah po prijemu, a ukoliko je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko primetite oštećenja na proizvodu u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, savetujemo da takvu pošiljku ne preuzimate.

Neispravna roba

U slučaju neispravne robe, molimo vas da nam pošaljete e-mail sa naslovom REKLAMACIJA na: shop@gosafe.rs kako bi naš tim za reklamacije što pre reagovao na vaš zahtev. GoSafe posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko je roba u garanciji, prvo proverite servisnu mrežu proizvođača. Ako imate bilo kakvih nedoumica, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete jasne upute kako da ostvarite reklamaciju. Molimo vas da čuvate originalno pakovanje proizvoda.

Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja nastala u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru. Svako oštećenje, nedostajanje delova ili neispravnost proizvoda, kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko primetite oštećenje:

  • Nemojte potpisati prijem pošiljke.
  • Zamolite kurira da sačeka dok ne proverite da li je oštećenje na pakovanju izazvalo oštećenje proizvoda ili gubitak delova. Ako je sve u redu, potpišite prijem.
  • Ako je proizvod oštećen ili nedostaju delovi, odbijte prijem pošiljke i kontaktirajte nas kako bismo utvrdili dalji postupak.

Ako ste ipak primili pošiljku i kasnije uočili oštećenja ili greške, poput:

  • pogrešno dostavljenog proizvoda,
  • proizvoda koji se ne nalazi na računu,
  • oštećenog proizvoda,
  • proizvoda koji ne radi,
  • proizvoda bez garantnog lista,
  • ili proizvoda kojem je istekao rok trajanja,

sačuvajte originalnu ambalažu i kontaktirajte nas putem e-maila mirko.milutinovic@gosafe. sa slikama oštećenja proizvoda i ambalaže.

Zamena veličine i boje

Za odevne predmete, moguće je izvršiti zamenu za drugu veličinu ili boju. Procedura je sledeća:

  • Pošaljite nam proizvode nazad.
  • Doplatite poštarinu za ponovno slanje – kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila ____ za uputstvo o uplati.
  • Nakon što primimo vraćeni artikal i uplatu za poštarinu, poslaćemo vam zamenjeni artikal.

Promena mišljenja

Ako niste zadovoljni nekim artiklom (i ako nije neispravan), možete ga zameniti pod sledećim uslovima:

  • Da nije prošlo više od 14 dana od datuma isporuke.
  • Da proizvod vratite nekorišćen, u originalnom stanju, u originalnoj ambalaži, sa pratećom dokumentacijom.
  • Potrebno je doplatiti razliku u ceni (ukoliko postoji) i poštarinu za ponovno slanje – kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila office@gosafe.rs za uputstvo o uplati.

U ovom slučaju, umesto vraćenog proizvoda možete odabrati neki drugi artikal iz naše ponude. Uveravamo vas da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i, u zavisnosti od vaših zahteva, vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

Dokumentacija koju šaljemo

Kompletnu dokumentaciju – račun, Ugovor na daljinu, Obrazac za odustanak od ugovora, Obaveštenje u slučaju povrata robe i Obaveštenje o pravima i obavezama potrošača – šaljemo putem e-maila u elektronskoj formi. Zato molimo kupce da prilikom narudžbine obavezno unesu validnu e-mail adresu. Dokumentacija će biti poslata u razumnom roku, najkasnije 48 sati nakon potvrde isporuke robe.